tirsdag 12. oktober 2010

Takker og bukker..

Jeg må bare si tusen takk for alle de koselige kommentarene dere ligger igjen til meg, jeg blir så glad så glad! Bloggen er snart 2 mnd gammel, og jeg storkoser meg- både med min egen, og med alle de andre inspirerende bloggene der ute:)
Oppdaget at MøbelPøbels bidrag til "Lopper i blodet"-utfordringen er ett av dem som blir vist på NIB- Kjempegøy!
Det blir spennende å se hvem de 10 finalistene er..Tvi tvi!


(Det er oktober og jeg kan fremdeles plukke blomster i hagen, johoo!!)


Ønsker deg en fin og bedagelig kveld..





3 kommentarer:

  1. Utrolig koselig blogg du har, midt i blinken for meg! Har lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  2. Jeg liker også å titte forbi her:)
    Og tenk at du har plukket blomster ute i oktober, fantastisk!

    Jeg har svart på spørsmålet ditt om kantbånd inne på bloggen min, håper det hjelper deg!

    SvarSlett
  3. Flott å kunne plukke blomster ennå, men bleke i fargen er noen av dem blitt.
    Veldig koselig bilde du har lagt ut!

    Ønsker deg en fin dag med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett