fredag 24. juni 2011

Feiring!

At Søstrene Grene er kommet til Bergen er gøy. Adrenalin-gøy! Dere som har hatt denne butikken i nærheten en stund er kanskje en smule lei, men jeg måtte bare knipse det fine som har kommet inn i Pøbelheimen! Og så kan det kanskje være et tips for dem som ikke var klar over at butikken var i byen nå?! Uansett..under 300 kr betalte jeg for alt dette:) Adrenalin-gøy! Koselig var det å ta en kaffitår med Inger J bak bloggen Vestablikk også:) Kaffe må vi ha etter shopping!

Det er visst 200 som følger meg nå:) En Give Away står på trappen, og jeg vet akkurat hva det skal være..Litt misunnelig er jeg..;) 
God helg folkens!

18 kommentarer:

  1. Masse nydelige saker! For fremdelse hjerteklapp jeg ;) Har plasteret og et par turkise skåler.

    Idag står innlegget om deg på Foredremanualen. Hvis du vil ta en titt:

    http://www.foreldremanualen.no/2011/06/kreativ-med-m%C3%B8belp%C3%B8bel/#idc-container

    Ha ei deilig hælg da! Klæm Siw

    SvarSlett
  2. Søstrene Grene er helt genialt! Kjøpesenteret i nærheten av oss bygges ut nå, og jeg krysser fingrene for at det kommer en butikk der også. Fine ting du har kjøpt!

    SvarSlett
  3. Jeg har hatt Søstrene G rett i nærheten i 2 år nå, og jeg blir IKKE lei:-D Var der senest i dag og shoppet bokser til kaffe og te. Flotte ting du hadde plukket med deg hjem!
    Ha ei fin helg.
    Klem:-)

    SvarSlett
  4. Heldiggrisen du!
    Jeg måtte dessverre på jobb idag, så åpningen jeg hadde planlagt å være med på gikk dunken for min del. Kanskje får jeg en liten tur imorgen. Har blinket meg ut en del snop :)
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  5. Hurra for Søstrene Grene!!! Digger butikken selv :) Grattis med å ha fått den i byen ;)

    God Helg!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  6. 3 dobbel hurra for Søstrene Grene ! :)) Nigledar meg til å ta turen til Bergen ved fyrste høve :) God helg !

    SvarSlett
  7. åå..så heldig du er som kunne ta turen idag..jeg må vente en heeeel uke og litt til. Men så er Hellas en ganske fin erstatning da. :-) Fine ting!!

    SvarSlett
  8. Fine ting! Veit kor turen går neste gong eg er i by'n...
    God helg!

    SvarSlett
  9. Ah...skulle ønske vi hadde ein Søstrene Grene-butikk litt nærare...

    God helg til deg! :)

    SvarSlett
  10. Søstrene Grene har mye fint til en billig penge:) Man blir ikke lei av den butikken vettu:)
    Gleder meg til Giveaway:) Jeg vant jo 3 papirfugler av deg, har 2 hengende i stuevinduet:) Den ene fuglen ble fanget av hunden vår:(

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  11. Kjempeskjønne ting du har funnet deg, jeg var på jobben når de åpnet *snufs*, men det blir nok en tur innom der snart ja! :D *♥*

    SvarSlett
  12. Wow har du handlet alt dette på Søstrene G? Det er en i Trheim også så må dit en dag. Elsker den turkisfargen.
    Knallfint gulv under her. Blir moro å se hvordan det blir .
    Toppers lørdag
    Randi

    SvarSlett
  13. Jeg digger også søstrene Grene! Synes melamintingene er KJEMPEFINE, virkelig valuta for pengene. Vi har forresten sånne bittesmå keramikkskåler som vi bruker til sushi (eller til soyasaus, da.) Helmax. :)

    SvarSlett
  14. Du fikk deg myye fint! Det var på tide at de kom seg til Bergen, jeg er ordenltig glad for det. Jeg har falt ordentlig for melaminproduktene deres, men må komme meg tilbake å handle mer av dem - den utstillingen svermet det av folk. *ler* Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  15. Så fine ting!! hvor hen i Bergen ligger butikken? :)

    SvarSlett
  16. Det må jeg si :D Du fikk mye for pengene, mye fiiiint.

    Hver gang jeg har vært i Stavanger(dvs hvert år), så har jeg vært innom Søstrene Grene.
    Senest i dag lekte min nevø på snart 3 år med et bowling-spill laget av tre som jeg har kjøp der. Fine lyseblå kuler og kjegle-pirater også lyseblå og hvite, så søtt ;))

    Klem fra Milla

    SvarSlett
  17. Knallfine ting!! Jeg har også handlet litt der etter de kom til byn! Kjekt at dere har vært ute og drukket kaffe sammen da:)

    Det blir forresten et inpspirert av møbelpøbelinnlegg på bloggen min i dag!

    Klem Pink lady

    SvarSlett